En ole unohtanut teitä taikka blogimaailmaa. Pahoitteluni ettei minusta ole kuulunut mitää. Voih.. Tuon nutrilett kuurin jälkeen olin kuin uusi ihminen. Jostain pulppusi hurjasti energiaa ja ideoita korttirintamalla joten olen sitä toista blogiani nyt ahkeraan päivitellyt. Siksipä siis vähän olen täällä hiljaisena ollut.. Teitä olen käynyt kyllä kurkkimassa ;)

Mitenkö mulla on mennyt?

Ihan hyvin on mennyt. Jokseenkin ei kuitenkaan ole paino pudonnut mutta ei se ole kuitenkaan noussut. Olen tasapainotellut koko ajan painoni kanssa tuo dieetin jälkeen ja paino tänä aamuna oli 118,8Kg. eli kuitenkin alle sen 120kg! Seuraava tavoitehhan olisikin se 115Kg :) hihii...

Syön terveellisemmin ja huomattavasti vähemmän kuin ennen tuota dieettiä. siispä ehottomasti suosittelen kaikille hirmu syöjille tuota. Varmasti jos koko ton jakson, 3vkoa pystyt olemaan kurissa itsesi kanssa niin syömis tavat muuttuu. Ja ajatukset ruokaa kohtaan. Olen hirmu iloinen että pääsin tuohon mukaan.

Sieltä nutrilett:iltä tulikin "kiitos" paketti maanantaina ja siinä oli niitä patukoita, erimakuisina ja sit h&c mocca pirtelöä 10kpl paketti, JES! Niin ja möllerin kalaöljykapseleita, sellanen 70kapselin purkki. Nyt niit o tullu si napattuu yks per päivä. (kaks suositus) Mut tota rahnaa oo nii paljoo et kuhan ees ton ota ;)

Hmm ja niin Mulle soitettii Maanantaina siittä sappikivi jutustakin. Kuten aiemmin esiltäessäni itteeni että multa löytyy 6kipaletta isoa sappikiveä ja olin jonottamassa leikkaukseen.. ja listalle jouduin joulukuun tienoilla ja siittä puol v ni sit ois leikkaus. Mutta mutta..

Maanantaina soitto lääkäri keskusairaalasta ja vähän tota mun painoa mietti. Sano et ois ollu parin viikon sisää leikkaus mutta kun tuo mun paino..

Hää sit sano et laittaa mut jollekki erikoislääkärille joka kahtoo mun kans vähän tota painoo ja et mistä se johtuu ja et miten ne vois auttaa mua. Sit kun paino on saatu alemmaks ni sit voidaan harkita leikkausta. Ellei ne kivet nyt päätä sit alkaa taas oireilla kuten viime vuonna.

Eilen tuli sit het lähete ja olis aika 12.9.11 se aika sit sinne erikoislääkärille. Sitä ennen olis viel käytävä isossa verikokeissa. Hui.. kauhee lista eri verikoe nimikkeitä mitä lie.. ja mä oon viel sellanen neula kammonen että..

Mut simmut vaan kii ja hoitsua käestä.. viimeistää jompikumpi sit kiljasee ;D

Mitä tulee painon puotuksee..

Tänään otin nesteenpoistolääkkeen et jos sais noit ylimääräisii nesteit katoamaan kehosta.. vessas o ainaki juostu :D muusta en sit tiiäkkää. Ja motivaatio ei oo kadonnu mihkää vaik hiljasena oonki ollu. On vaan muka niin kiire jne. etten oo kerinny kirjoittelemaan. Nyt yritän taas päästä tänne teidänki luo :)


Mukavaa juhannusta kaikille! koittakeeha olla ihimisiks!

-Miiuska

(googlettamalla napattu kuva)