Moikka moi kaikille!


Jännä mikä vaikutus toll liikkumisell oikeesti on! Oon huomattavasti virkeempi ja jaksan enämpi. Eilen tosiaan käytiin parin tunnin lenkillä vaunuillen ja sit illall viel polin puol tuntia pyöräll. Tänään meinasin toss aamupäiväll polkee mut oon poikkeuksellisesti nyt yksin lasten kans kotona ni ei oikein polkemisesta tullut mitään :D Eilen teki tuskaa kun teki mieli karkkia, ja tänänä se on kans käynyt muutamaan otteeseen mieles. Eilen sovimme miehen kans et kun saan painon ALLE ton 120kg ni voidaan pitää leffa ilta kevyin herkuin. Ja mun on osattava määrätä itelleni se raja ja osattava pysyy siinä tai muuten mennään taas alamäkeä. Mut yllättävän hyvän motivaation nyt oon saanu, toivon vaan ettei nyt mikään lannista mua. Haaveilen jo vain siittä kuinka saan ostaa hienoja pieniä vaatteita ;)

Häätynee nyt vain oottaa et mies tulee kotii ni pääsee polkemaan.. 

Niin ja mitäkö syön?! aamuisin ihan pari leipää ja makkaraa ja kurkkua, juustoakin jos on. ja nii beceliä nyt on myös leivälle. Et ihan normi aamupala kahvin kera. Sit syön välipalan kun lapset syö ja sit ruoankin syön ihan normisti mut vähempi. En viitti hirveesti alkaa rajoittamaan syömisiäni koska siit ei tulis mitään. en osais pysyä siinä.. ja pysyypähän mieli korkealla kun voi kutienkin hyvää ruokaa syödä :) Iltapalaksi sit syön rahkaa. rainbowin,ehramin tai sit x-tran rahkan puoliks ku se on niin iso. siis nää maustammattomat vähä kaloriset. Nyt oon parin iltana laittanu myös vähän luumumarmelaadia joukkoon ja ripaus sokeria. Njam! Rakastan luumurahkaa, sitä missä on myös kermaavaahtoa joukossa mut toi korvaa sen hyvin. Ja jos oon laittanu sokeria ni oon viel polkenu 100-50kcl edestä. :) Ja hyväll mielell, en siis kiduta itteeni vaan mulla on mun omat säännöt, säännöt jotka nyt toimii ja aion pysyä niissä. Ja näiden avulla nyt putoo paino mut luultavemmin strategiaa pitänee muuttaa jossai vaihees :) Nii ja salaattia ja kasviksiakin syön joka päivä ;D

Nyt jos hetken tekis toss noit korttei ja oottelis sitä miestä..

Palataanhan taas ja kiitos kaikille ihanista tsemppaavista viesteistä!

terkuin

Miiuska