Heissulis taas, pitkäst aikaa.


Mikähän siin on- aloitettii miehen kans, TAAS kerran kuntoilu ja laihdutus mut kas kummaa- mä tulin sit kipeeksi! pari päivää oon nyt ollut kunnon räkätaudissa eikä loppua näy. No eihän tätä oo ollu ku se pari päivää mut kyll se vähän tympii kun täytyy jäädä kokonaan teiloille. Nokka vuotaa koko ajan. Hyhhyh!

kävin mä toss puntarillakin joku päivä takaperin. Paino oli ihanaiset 123,1 Kg. Ei periaatteessa paha, tarkoitan ettei se nyt kauheesti oo noussut sittemmin. Liika sitä on kuitenkin, aivan liikaa..

Päätin ennen tätä flunsaa et alkaisin oikeesti nyt sit käydä yksin lenkillä kun ei oikein lasten kans lenkkeily onnistu ku pitää vähän väliä pysähtyä ja kun uudelleen lähtee liikkeelle ni tuntuu et jalat on tulessa- Menee siis vähän ikäväksi. Puhelin miehelle et täytyis hommata uus Mp3 et sitä vois sit kuunnella lenkillä ollessa ni menis lenkki rattosammin- entinen mp3 kun sano itsensä irti jo joku aika sitten.

Samoiten päätin etten enää edes yritä ettiä kavereita, minkään foorumin tai fb:n kautta. Joko mulla on niin huono itsetnto että karkotan kaikki pois tai sitten oikeesti täs nykymaailmas ei enää ihmiset osaa olla kavereita!! aattelin et voisin jättää fb:n kin hetkeksi- Eip siel kukaa juttele ja tulee liikaa käytyy sit noill kirppis sivuillakin..

Et periaatteessa ehk parempi ku jättäs siel käynnit kokonaan.

mut mitä nyt tähän painoon tulee- niin olo on kuin ilmapallolla. Oon turvonnut ihan hirveesti ja sen huomaa kyl vaatteistakin :/ Kismittää oikein kun ei hallihe tota omaa päätä.. Kesäki alkaa olla koht lopuillaan. :/

kökkö kökkö...

 

*niisk*

 

-Miiuska-