Moikka moi vaan kaikille, pitkästä aikaa :)


Taas on pienoinen tovi mennyt että täällä olen käynyt :) Sillä välin onkin ehtinyt tapahtua vaikka mitä- vuodatuskin on jopa muuttunut. Mutta veipä mennessään mun vanhan hyvän taustani- hmph! ;)

Oon kirjoitellut viimeksi marraskuussa- ja nyt mennään jo uutta vuotta jo helmikuun puolella :)

paino nyt viime punnituksella oli 109,6kg ja vyötärö- leveimmältä kohdalta (roikkomahasta) 131cm.


Elikkäs- painavimmillani olin viime vuonna näihin aikoihin jopa n.128kg! OMG!

Ikinä en noihin lukemiin enää palaa en!

En voi sanoa että olo olisi vielä mitä mainioin- en todellakaan. Vielä on 42kiloa pudotettavana ja jokainen kilo on yhdenlainen haaste!


Taistelen joka päivä itseni kanssa- mitä saan syödä ja kuinka paljon! lähdenkö lenkille ja salille vai en- jaksanko.


Nyt olen yrittänyt ottaa rytmiini että käyn joka aamu ennen aamupalaa sen n.30min lenkin. Tänään kävin- pari päivää meni etten käynyt. Toivottavasti tästä blogin päivityksestä ois taas tsemppiä kun vähän kirjoittelee taas oloa ja voi vähän palailla menneeseen lukemaan.


Tosiaan, noi aamulenkit on tulossa osaksi elämääni, salilla käyn edelleen- pari kertaa ainakin viikossa. Joskus useamminkin. Olen edelleen vannoutunut bodycombat jumppaaja- jokseenki se on vähän jäänyt kun jumppakaverini ei pysyt sitä niinkään jumppaamaan. Myöskin spinning, attack, balance on myös kokeiltu ja attack on todettu hyväksi ja vauhdikkaaksi :) Meill on salill aivan mahtavan innokas attack ohjaaja sunnuntaisin että! Joka kerta tulee hyvälle tuulelle kun hänen jumpassaan käy.


Ruokailu on sitä samaa edelleen- vähän, ja eipä niinkään vähän vaan aikapaljon taistelen edelleen houkutuksia vastaan. Onneksi mieheni on tukemassa.


Mutta mitäpä muuta meille kuuluu? mitäs kun salilla, ulkoillessa,leikkiessä, ollessa, levätessä tms aika menee niin ei täss paljoo muuta sit ehdikkään ;)

Joulu meni kokonaan noroviruksen kourissa, uus vuos nuhassa.

22.2 on mulla tiedossa sappikivi leikkaus. nice--- not.

Pelottaa ihan järjettömästi koko leikkaus.

Sit onkin vähän aikaa jumpat bannissa.


Ettäpä sellaista, mitäs teille? toivottavasti löydätte sivulleni ja minä teille tän uudistuksen myötä :)


Tervetuloa ja hyvää uutta vuotta näin myöhässä jokaiselle! :)

terkuin Miiuska



-vuos sit olin n. 19kiloa painavempi ja elokuusta vyötärö kaventunut 12cm ;)