Aamupaino 123,5kg -eli yht -3,3kg on tullut alas.

Kai se sit pitäis sanoo et hitaasti hyvää tulee? puolessa kuukaudessa vain 3,3kg. aatellen että ruokavalioon ei kuulu enää herkut ja muutenkin terveellisempi ja käyn pitkiä lenkkejä- eilenkin käytiin mojovat 13kilsan lenkki.

Kai mä vaan syytän tota vajaatoimintaa- ei se muu auta. Kai se jossain vaiheessa sit laskee, jos laskee...

Normaalisti ois jo varmaan tälläisellä rehkimisellä yms jo tippunu aikamoinen määrä? kö?

Vastailenpa taas hieman edellisen postaukseni kommentteihin:


Possumunkki: juon yleensä aina lighti limsoja mutta joo ei nekä kuitenkaa terveellisiä oo ja muuttaa aamupainoa. No en oo nyt sit juonut niitä muutamana iltana enään et jos sais vähän apua niistä :)

Riina: Mulle kans sanottiin että lääkityksestä on apua kun se alkaa vaan vaikuttaa...

TK: No siis mullahan vasta kokeillaan et mikä se passeli olis- oon kyll multa vajaatoiminnan omaavilta kuullut että heill on huomattavasti suurempi annostus kuin mulla- et kaipa ne sen suurentaa kun käyn vaan joskus siellä-- jos vaikka maanantaina sitten :D väsymystä yms kun meinaan on edelleen lähes yht paljon kuin ennen- jaksan kylläkin paremmin tehdä asioita kuin aiemmin et silleen oon jo huomannut lääkityksen avun :)

Mut nyt aamupalalle--

TSEMPPIÄ JOKKAISELLE!

heijdå!

-Miiuska