PÄIVÄ 1 TOINEN VIIKKO

Moikka moi!


Eip oo tullu käytyy täällä :) Ei vain ole oikein jaksanut.. Sori. Mut käyn kuitenkin tänään. Nutraus menee ihan hyvin. Jokseenkin vain alkaa takuta jo, mut ihmekkös tuo. Painon putoamisesta en oikein voi sanoa mitään. Ensin se laski sieltä lähtö painosta JOPA sinne 120,1kg:seen sit olin ihan satavarma et se tippuu seuraavana aamuna vihdoin alle ton mut ei.. Kuin taika iskusta paino alkoi hiipua aamu aamulta ylöspäin. ensin 120,6 ja nyt tänään 121kg. Kirosin koko hiivatin puntarin. En ole varma meinaan laisinkaan tuosta että paljonko tuo nyt sit pitäis olla.. vähän kun tuuppaset puntaria ni jo näkyy eri lukema. Ja noi on katottu sen perusteella että mitä se näytti eniten. Huoh... Ainoastaan sillä voin itseäni lohduttaa että olen varmasti pudottanu painoa kun sen näkee kasvoistani, ne on huomattavsti kaventuneet ja miehenikin sanoo samaa. Hyvä niin :) Epäilen että myös neste on saattanut kertyä elimistöön ja sen vuoksi paino nousee?! Hirveesti on houkutuksia koko ajan ympärillä mutta silti olen pystynyt olemaan niistä erossa vaik välill on olo kieltämättä että samahan tuo olis.. vaik ei se oo sama, ei ollenkaan!

Jonkun verran olen liikkunutkin, jumpannut. Lenkille ei oikeen ole päässyt kun ollut vain sateisia päiviä.. sais kyllä jo aurinkokin tulla!

Hei muuten, ens viikolla elämä tääl meillä muuttuu suht radikaalisti! mies menee pitkästä aikaa töihin.  Saap nähdä kui nutraus sit onnistuu, sit vasta ollaankin koetuksella kun täytyy itse vastata lasten syömisistä ja omista syömisistä :D Oon kyll jo vannonnu ittelle et kun mies on töissä ja mä oon tääl koton lasten kans "yksin" ja  jos aurinko paistaa ni lähden lenkkeilee ja leikki puistoihi. Tiiääppä sitä jos sitä tutustuis ihan uusiin ihmisiinki :D 

Nii että mikä mua ennen on estäny, kun mies on ollut kotona? :D Kotona on niin mukava olla oman miehen kanssa :)..

Juu. Nyt siis tänään, Torstaina alkoi uusi viiko nutrailua ja viel ois kaksi viikkoa tämä päivä mukaan lukien. Päätin kyll et puntariin ei kosketa ihan hetkeen. Se heittelee nyt sen verran omiaan et ihan suotta stressaan moista kapistusta. Annan sen vaan olla omissa oloissaan, ja saakoot hävetä kun ei osaa olla kunnolla

Mut nyt laittamaan lapset unille ja vesipullo viereen ja illan viettoon :) Mukavaa illan jatkoa kaikille!

Terkuin Miiuska

 

Edit, Haa mä oon viisas :D ei ihme että nestettä kertyy ja paino nousee! Ne kivennäisvedet....- SUOLA!! Nice, eli pelkälle vesi linjalle takaisin. Tuo paino alko nousta kun aloin juoda noita kivennäisvesiä! Hehe...