Heissuliveis!

Aamupaino tänään oli ihanaiset 122,3kg. Todellakin ihanaiset vaikka ristiriitaiseltahan tuo kuulostaa. Miten voi olla ihana luku? :D no kyllä voi! siihen nähde missä lukemassa olin joku aika sitten. Hiljaa lähennyn sitä maagista 120kg:ta milloin voin hieman huokaista ja taas pusertaa menemään sinne 115kg:hen jossa en herranpieksut ole iäisyyksiin ollut...

Tänään käytiin jälleen pitkä lenkki, 18km. Eikä ollenkaan tuntunut niin pahalta kuin viimetteks vaik oliki pari km lyhkäsempi. Mut siis oli jotenki upeeta vaan kävellä. Sanoinki miehelle toss illal et jos ei ois tullu pääkipeeks siittä hiekkapöllystä mitä nyt teiltä autojen mukana lentelee ni osin takuulla käyny uuden pikku lenkin :) Mut huomenna on taas päivä uus ja jos taas silloin uudelle, eikö vaa? :) Hyvää vauhtia nyt mennään! ja mennään jatkossakin! 

Nauroinki miehelle tänää lenkillä et pitäis varmaan ostaa uus takki, siis kevät takki, kevyempi takki :D nyt mull kun on laskettelu takki ni lenkkeily on entistä raskaampaa. Meinaa voitte uskoo et se takki painaa!! ainaki kilon kaks ellei enämpiki. ja aina oon yltäpäältä hiessä, mut sehän ei haittaa ku lenkillä on ;) Tosiaan, se että saisin ostaa uuden takin ni saisin sit käyttää viimeisen kerran tota laskettelutakkia, koska ENHÄN mä sitä enää ens talvena päälleni pistä- ehhen :D vaik onki suht uus mut ehhei! :D sanokaa mun sanoneen!! (nyt mun on varsinki pidettävä lupaukseni ;) )

 

Mut ei maar, kai se ois aika lähtee morjestaa nukkumattia.. väsyttää...

Mut tsemppiä kaikille! v.loppu lähestyy joten voimia, voimia ja TSEMPPIÄ! :)

terkuin Miiuska