Sain viikolla nähdä kuinka puntariin tuli lukemat 115kg. pari kertaa piti käydä uudelleen ja KYLLÄ siihen tuli uudelleen ja uudelleen! onnistuin!
Olen todella ylpeä itsestäni!

Mietiskelin tuossa eilen illal. Omaan kilpirauhasenvajaatoiminnan.. onko kukaan, koskaan ilman mitään avuja saanut pudotettua painonsa normaaliin? varsinkin kun kyseessä on n. 50kiloo pudotettavaa?
Miten on? tietääkö, tunteeko joku?

Haluan tehdä työtä tän painonpudotuksen eteen- haluan päästä näyttämään muille kilpparinvajaatoiminna omaaville että kyllä me onnistumme kun vain jaksamme sitkeesti, ilman leikkauksiakin.

Nyt kun olen saavuttanut 115kg:n niin on aika ottaa tavoitteeksi 110kg. Siihen kun pääsen ni varmasti on hieno fiilis.. kohtahan mä oon jo hoikkis ;) hihii...

mutta että jos jotain hyvää- niin toki jotain surkeaakin....

Joudun suolen tähystykseen ihmeellisen mahaoireiluni vuoksi, liekkö jo olen sit maininnut. Mutta tän kuun loppupuolell sinne sit...
Kolonoskopia an.. Viikkoon en saa syödä vihanneksia,kasviksia,leipiä tms missä on siemeniä jottei niit jää suoleen ja häiritse tutkimusta. Sitten päivää ennen tutkimusta mielellään aamust lähtien syödä nestepitoisia ruokia- helpottaa siten suolen tyhjentymistä ja joskus iltapäiväll sit on aloitettava ulostuslääkkeen kittaaminen. Maitoa,kahvia,värillisiä mehuja, limsoja tms ei saa juoda jottei suoli värjäänny... huokaus...

ja sit joulukuun alussa meen sappikivi tutkimuksiin että pääsisin nyt sit siihen leikkaus jonoon kun olen pudottanut painoakin.

Kovin on kropan kans kaikkee.. :/ välill ei tiiä mitenpäin on. tuntuu että koko kroppa pettää- koko ajan uusia tauteja tai ihan jotain pieniä nyrjähdyksiä, kipuja tms..
Mut jospa ne helpottais ja vähenis sit ajan kanssa kun tässä laihtuu...
eikös vaa?

Kokeilin tossa viikolla combattia ja jösses sitä kokemusta... pystyin vartin olemaan mukana, täydell teholl. Ja hieno fiiliskin oli kunnes yks kaks alko oksettaa.. menin juomaan mutta olo ei parantunut. jouduin poistumaan juoksulla pois salista kesken kaiken vessaan.. onneks en oksentanut mutta huono olo jatkui. Kokeilin viel kävellä, ja kävelinki n.10min juoksumatolla mutta kehno olo jatkui..
Sittemmin oon nyt sit päättäny etten mene puolikuntoisena mihkää hikoileen. Nyt tänäänki ois ollu combat mut kurkku oli kipeä. Kun nyt vaan tää flunssakin jättäis rauhaan..
plaah..

Koulunki nyt sit keskeytin- yhteispäätöksell työkkärin kans kun ei must oo käymää sitä kun oon koko ajan saikull ton mahan takia..

mut joo, mitäs teille?

-miiuska