Moikka! Taas on yksi viikko takana. Ja tällä kertaa rehkimistä! Olen polkenut joka päivä oikein kunnolla. Jotain oeln tänne listannutkin. Ja perjantaina poljin: 16,71km 526kcl ja 45min kuntopyöräll :) ja eilen poljin vain muutaman kilsan kun ei oikeen jaksanut. Mutta eipä toi kerran viikkoon lepo päivä haittane :) Joka ilta olen täll viikoll iltapalaks syöny vain rahkan, maustamattoman kevyt rahkan. (joskus laittanu luumusosetta ja ripaus sokeria) aamupalalla vain pari leipää ja kahvia ja ruoalla ihan tavis koti ruokaa mitä ennenkin mut vähempi ja nyt salaatin kera. Paino ei kuitenkaan kauheesti tänänä minua lohduttanut. Puntari näytti 124.0kg, aiemmin viikolla kävi jopa 123,3kg:ssa mut tohon vaikuttaa niin kaikki. Mutta hyvä kuitenkin :) Tiedän kuitenkin itse että olen yrittänyt!  Se on hassua kuinka sitä pyörääkin on nyt paljon helpompi polkea kun esim sillo viikon alussa. Nyt ei enää kauheen hitaasti ees pysty polkee tai alkaa särkee jalkoja. Mut 1vaihteella viel kuitenkin mennää. 2vaihde on viel aika haastava. ja tos meidä pyöräss oli muistaakseni ainakin 8vaihdetta ellei enempiki. Mut eipä sitä nyt viikossa tarvitsekkaan kehittyä paljon... hiljakseen vain. Joka ilta on tehnyt tiukkaa, mässy himot on valtavat! Mutta motivaatio sitäkin korkeampi! Muistutan aina vain itseäni siellä kaupan peilin edessä ihailemassa uusia vaatteita joita olen ostamassa, ja ne MAHTUU päälle :D TOIMII! Ja hiljaa hyvää tulee, sehän se sanonta on! Kilo viikossa on jo monta kiloa vuodessa. Nyt on ollut ihania kelejäkin mutta kun siellä on sen verran loskaista että vaunujen kera on hankala mennä ja sit yksin en oikein uskalla mennä... Toi pyörä nyt saa kelvata toistaseks :)  Mieskin on nyt koko viikon polkenut kanssani. Ja yrittänyt kovasti auttaa. Hälläkin tekee tiukkaa mutta oeln sanonut että hän saa ostaa jos ei enää pysty malttamaan.

Olemme sopineet että kun paino menee alle 120kg, voidaan pitää se leffa ilta mässyn kera. Sit voin hyvillä mielin vähän syödä kun olen sen itselleni luvannut. Toi 120kg raja on mulle vaikea.. olen pomppinut sen lähellä jo pitkän aikaa ja pariin otteeseen päässyt allekkin mutta silti aina se on noussut sen yli ja enempi se on ollutkin yli kuin ali. Mut kyll se siit :)

Kiitos kaikille kannustajille! Tsemppiä teillekkin hurjasti!  Mukavaa kesän odottelua näiden loska kelien ohella :)

terkuin

Miiuska

"Kohta on kesä"

p.s oon jo tänään aamulla polkenut pyörää vähän kun testasimme miehen kanssa noita eri vauhteja ja paljonko kuluu kaloreita tietyllä vauhdilla minuutissa :) Joku 60kcl vaan tälle aamua mut tänää ois tarkoitus viel se ainakin 45min putki polkee.. huhhuh :D

 

Edit: lisään tän viel tänne. Kirjoitin tän äsken eräälle laihdutus kaverilleni.. Tämä toimii mulla, ja haluan kertoa mistä saan motivaationi:

"kokeileppa samaa mikä mulla tepsii. Ei toki nää aina kaikilla tepsi mutta istuppa sohvalle, sulje silmäsi ja kuvittele itsesi kauppaan. Kaupan pukukoppiin kaikkineen ihanineen vaatteineen joita haluaisit ostaa. Kuvitelle ne päällesi ja kuvitelle kun ihastelet pelistä itseäsi ja kuinka kauniilta ja hoikalta näytät. JA seuraavan kerran kun meinaat sortua, otappa tuo sama mielikuva uudelleen mieleesi ja mieti, tuolla herkulla et pääse tavoitteeseesi koskaan. Onko se herkku sen väärtti että koet sit viel huonoa omaatuntoa?"